tisdag 23 september 2008

Jag är jätte tråkig

Vilket liv man lever egentligen. Det kostar att ligga på topp, först och främst för kroppen. Imorse när Kalle väcke mig med "Hej, mitt namn är Kalle och jag ringer från Glocalnet" kändes det som att jag skulle offra mycket för att slippa kliva upp. Tror vi alla kände så, Joel sprang och gömde sig på toaletten hela tiden eftersom han var rädd för alla samtalen. Det gjorde verkligen min morgon plus att jag lyckades få iväg ett sälj vilket känns som en sorts gräns man ska uppnå.

Ikväll är jag tråkig och sitter hemma och är nyvaken. Vi har börjat bli en hel del människor som hänger här i den här lägenheten, riktigt trevligt. Vissa for och skata och vissa for och tog någon alkohol drink.

Jobbar dag den här veckan och börjar kl nio varje morgon.

/Grandma

Inga kommentarer: