lördag 27 september 2008

The Office

Jobbet igår var som ett Office avsnitt, vilket betyder att jag uppnått ett av mina mål här i livet. Navid tog på sig rollen som Steve igår, riktigt roligt. Då och då tävlades det om diverse prylar som bl. a äkta falska mobiler, plasthammare, Glocalnet-kit, gummiband, sällskapsspel osv. Jag vann inget men jag hade kul ändå.

På kvällen blev det en bra tillställning med bl. a rappande islänningar, indie dans och lite sparkcykel. Ikväll ska vi på Razzmatazz, det kommer bli tokigt. Mycket människor, 5000 plus tror jag. Fan så gött att vara tokig ibland.

Adios

2 kommentarer:

Anonym sa...

kul att man hitta dig tillslut!
hörrödörrö vart finns de superspexiga, kanotsexiga bilderna jag väntat på? :D

Sofia

Thony sa...

Kul att du hittade mig. Dom får komma upp eftersom och resten får du se när du kommer och hälsar på :)